Сессия барысында топ мүшелері зерттеуге алынған сыныптағы сабақтарды бақылау барысында жинаған бақылауларымен және өз көзқарастарымен бөлісті. Талқылау барысында оқушылардың бір сабақта төмен дәрежеде жауап берсе, басқа сабақта өте жақсы жауап бергені және көбінің ауызша жауап беру қабілеттері төмен екені анықталды. Сондай-ақ, топ мүшелерінің сабақты бақылау барысында зерттеуге қажетті көптеген ақпарат жинағаны және жинаған мәліметтерді талқылау барысында белгілі бір қорытындыға келу мүмкіндігі туды. Сонымен қатар, сабақты бақылау барысында оқу процесінің тиімділігі бағаланып, сабақтың мықты және осал тұстары анықталды.
Қорыта келе, топ мүшелерімен бір сабақты ғана бақылап, белгілі бір тұжырымдамалар және ұсынымдар жасау жеткіліксіз деген шешімге келіп, зерттеу жұмысымызды тағы сабақтарды бақылаумен жалғастыратын болдық.